duminică, 21 septembrie 2008



Trebuie sa recunosc ca, dintre toate personajele "mari" ale Romaniei, pe Jiji Berbecali, sau Giginho, cum i se mai spune, il iubesc cel mai mult. Asta pentru ca nimeni nu ma face sa rad precum el. Poate ca pentru unii este un persoanaj enervant, iritant, insa pentru mine este un personaj extrem de util si necesar, menit sa ma destinda in momentele tensionate. Mereu astept la TV interviurile lui, sa vad ce perla mai scoate, si intru constant pe youtube sa vad ce filmulet nou tip Jiji Sheepmark a mai fost adaugat. Fie ca e vorba de construirea unei biserici, de un meci al Stelei, de o campanie electorala sau de un scandal DNA, Ursul Carpatin nu ma dezamageste niciodata, iar perlele si iesirile lui fac cat 10 comedii la un loc.
In urma cu cateva zile, Oierul' a tinut o conferinta de presa, in care a declarat extrem de degajat ca nu l-a facut hot pe Prunea, si ca nu-l intereseaza de investigatiile DNA-ului. Ba chiar mai mult:
"Nu am spus niciodata ca justitia romana este incompetenta. Eu nu am spus niciodata ca Prunea este cel mai mare hot. Inventam scandaluri.Am spus sa scrie pe prima pagina asa: "Mi se rupe P… de DNA". Eu am incredere in justitie, o premiere nu este coruptie" a spus Becali, mai exact, la conferinta de presa.
Apoi, extrem de ofensat de redeschiderea subiectului DNA, Razboinicul Luminii s-a apucat sa duca o discutie extrem de facila, benefica si educativa despre .... capul lui. Ei bine, in secundele ce urmeaza o sa-l vedeti pe Becali aplicandu-si lovituri in cap, cu scopul de a demonstra originea inteligentei sale. Imba ....da ... babam .... Jiji Viteazul nu poate avea decat un cap puternic! Auzi cum suna! Pac, Pac!
Mie, sincer sa fiu, mi se pare ca suna a gol ....

Niciun comentariu: